Dırty Works The Ultimate Detox Mud Mask

Merhaba, hazır haftasonu yaklaşıyorken sizlere benim severek kullandığım bir maske önerisinde bulunmak istedim. Bu ürün, Gratis mağazalarında satılan, Dirty Works markasının yaban mersini ekstresi içeren bir kil maskesi.





Maske 100 ml. ve oldukça yoğun kıvamlı olduğundan çok bereketli. İçeriğinde yaban mersini, beyaz kil, avokado, shea ve hindistancevizi yağı, kara söğüt ekstresi, kurt üzümü ekstresi gibi maddeler barındırıyor. Cildi kir ve yağdan arındırırken, nemini kaybetmesini de önleyen bir maske. Yüz, boyun ve dekolte bölgenize ince bir tabaka halinde uygulayıp, 10 dakika beklettikten sonra, ılık su ile temizlemeniz gerekiyor. Ben uygulamayı fırça ile yapıyorum. Ama dilerseniz parmaklarınızla da uygulayabilirsiniz.






Daha çok yağlı ve karma ciltlerin seveceği bir maske. Kuru ciltlerde hassasiyete neden olabilir. Çünkü benim cildim karma ve yanak bölgemde, boynumda ve dekolte bölgemde ürün kururken bir miktar kaşıntıya neden oluyor. Ama bu çok hafif bir kaşıntı ve herhangi bir kızarıklık ya da tahriş oluşturmuyor. Yine de kuru ve hassas ciltlilerin dikkat etmesi gerek. İçerisinde alerjiye ya da tahrişe neden olabilecek ürünler de bir miktar ihtiva ediyor.



Maskenin kokusu çok güzel. Cildi derinlemesine temizliyor. Kir, yağ ve makyaj kalıntılarını tamamen  arındırıp, geride tertemiz, nefes alan ve yumuşacık bir cilt bırakıyor. Haftada bir kez ya da cildinizin ihtiyacına göre kullanabilirsiniz. Ben oldukça memnunum ve bittikçe alacağım favori maskelerimden biri oldu kesinlikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder