Bee Beauty Güneş Kremleri

Bir önceki yazımda sizlere detaylı olarak güneş kremleri hakkında uzun bir yazı yazmıştım. Bu yazımda da bu yaz kullandığım iki güneş kremini anlatmak istedim. Hala güneş kremi arayışında olanlar varsa belki faydası olur.


Bee Beauyt Güneş Kremleri


Bildiğiniz gibi Bee Beauty markası Alman menşeili bir marka ve Gratis'lerde satılıyor. Markanın ürünleri oldukça uygun fiyatlı, bir de indirim olunca daha da uygun oluyorlar. Ben de bayram öncesi Gratis indiriminden bu iki ürününü alıp denedim. Bayramda kısa bir tatil yapma planımız vardı ve zaten yüz için kışında (yazın olduğu kadar kullanamasamda) güneş kremi kullanıyordum ama vücut için ürün arayışım varken indirimde görünce ikisini de aldım.

Bee Beauty Face Sun Cream 50 SPF

Öncelikle Bee Beauty Face Sun Cream'den bahsedelim. Yüz için olan bu krem 50 SPF içeriyor ve 50 ml. Kimyasal güneş koruyucu kremlerden olan bu ürün, hem UVA, hem de UVB koruması içerirken, bir de kızılötesi ışınlara (Infirared A)  karşı da cildimizi koruyor. Bu özellik diğer markalarda gözüme çarpmayan bir özellik oldu. Belki vardır ama benim gördüklerim arasında yoktu. Hassas ciltler için uygun bir ürün. Waterproof (su geçirmez) özelliği olan kremin içeriğinde, E vitamini bulunuyor ve 24 saat nemlendirme vaad ediyor. Parfüm içermiyor. Aynı zamanda bir önceki yazımda bahsettiğim kimyasal koruyucularda olabilen ve zararlı maddeler olan oksibenzone ve retinil palmitat da içermiyor. 

Cildim karma ve cilt temizliğimden sonra nemlendiricimi uygulayıp biraz ürünü emmesini bekledikten sonra, bu kremi uyguluyorum. Aşırı yağlanma ve parlamaya neden olmadı. Bu yüzden kuru ve normal ciltler kadar, karma ve yağlı ciltlere de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. 24 saat nemlendirme vaadine gelirsek, tabi ki ürünü 24 saat kullanmadığım için bir şey diyemem, ama gün içerisinde uzun saatler nemini koruyor. Makyaj altına uygulamaya da uygun bence. Hatta makyaj bazı kullanmak yerine bu ürünü kullanabilirsiniz. Makyajı gayet güzel tutuyor. Fondöteni uygularken altta bir sorun oluşturmuyor. Cildi matlaştırma vaadi de var. Ama bence öyle çok mat bir görüntü elde edilmiyor. Fakat yağlı yağlı da durmuyor. Yapısı ince, krem gibi değilde hafif bir losyon kıvamında. Cildimde sivilce vs. gibi bir probleme de neden olmadı.

Bee Beauty Sun Lotion Spray
Vücut ürününe gelirsek eğer, bu ürün sprey formda bir losyon. Yine bu da 50 SPF içeriyor. Ürün 200 ml. Yüz için olan güneş kremi gibi UVA, UVB ve IR-A (Kızılötesi ışınlar) koruması var. 24 saat nemlendirme vaadi bu güneş losyonunda da var ve aynı şekilde E vitamini içeriyor. Waterproof (su geçirmez) özellikli bir güneş losyonu. Tabi bir önceki yazımda bahsettiğim gibi; her ne kadar su geçirmez dese de ürünleri 2 saatte bir yenilemek gerekiyor. 

Sprey formda olması uygulama için çok güzel. Ayrıca yoğun yapılı bir krem gibi de olmaması güzel. Cilde uygularken kolay yediriliyor. Beyaz bir tabaka oluşturmuyor. Zaten bu  da kimyasal özellikli bir güneş koruyucu. Yüz ürününden farklı olarak bu losyon parfüm içeriyor. Ama öyle aşırı rahatsız edecek kadar değil.

Ben bu ikiliyi oldukça sevdim ve yaz boyu başka markada kullanmayı pek düşünmüyorum. Sizler bu ürünleri denediniz mi ya da deneyip memnun kaldığınız ürünler neler yorumlarda yazarsanız çok mutlu olurum.

6 yorum:

  1. Tatile çıktığımda boooool bol güneş kremi uygulamam gerekecek ve kullandığım kreme uygun fiyatlı bir alternatif bakıyordum, Bee Beauty'ninkini de denememiştim hiç ve hakkında bilgim yoktu, benim için çok iyi oldu bu yazı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Yüz için olanı sürdükten sonra yapış yapış kalıyor mu acaba? Bende almak için araştırıyordum teşekkürler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yapış yapış his olmuyor. Zaten en çok o yönünü sevdim. Genelde güneş kremlerinde böyle sorun yaşanıyor ama bunda öyle bir problem yaşamadım:)

      Sil
  3. Losyon olanı da yüzümüze kullanabiliyor muyuz peki?😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Losyon olan sadece vücut için kullanılıyor yüz için ağır gelebilir

      Sil