Bitenler



Merhaba uzun zamandır bitenler yazısı yazmadığımı fark ettim. Aslında bu zamana kadar biten çok ürünüm oldu ama, evde biriktirdikçe koca bir çöp yığını oluştuğundan, biriktirmemeye başlamıştım. Fakat bu tarz yazıları benim gibi sevenlerin çok olduğunu düşününce, yakın zamanlarda bitirdiklerimi tekrar biriktirmeye başladım. Yalnız baştan söyleyeyim bu ürünler sadece mayıs ayında bitenler değil. Bazıları daha önce bitmişti.



Şimdi yavaş yavaş ürünlere geçelim. Yakın zamanda çok severek kullandığım iki saç maskesi bitirdim. Bu ürünleri genelde dönüşümlü kullandım. Watsons'ın waxını bir indirimde almıştım. Hem kokusunu, hem de saçıma verdiği yumuşaklığı çok sevdim. Ben bu ürünü daha çok saç kremi gibi kullandım aslında. Ürünü saçlarımı yıkadıktan sonra uygulayıp, vücudumu yıkayana kadar saçımda bekletip ardından duruluyorum. 

Diğer ürünü ise kuaförümden almıştım. İçerisinde keratin barındıran bir maske. Normalde saçınızı yıkadıktan sonra nemini biraz alıp, ardından bu ürünü saçınıza uygulayıp 20 - 30 dk. bekletip durulamanız gerekiyor. Başlarda o şekilde kullandım. Ama daha sonra bu zor gelmeye başladı ve onu da Watsons'ın waxı gibi kullanmaya başladım. Bu şekilde kullanırken de etkisini gayet güzel gösteren bir üründü. Bu iki ürünü de çok sevdim. Ama şu ara başka ürünler denediğimden tekrar almadım. Elimdekiler bitince belki tekrar alırım.


Diş beyazlatma konusunda ne kadar farklı ürün kullansam da, hep dönüp dolaşıp Colgate'e geri dönüyorum. Denediğim hiçbir diş macunu onun kadar iyi beyazlatmıyor ne yazık ki. Ama yine de farklı macunlar denemeye de devam ediyorum.

Gelelim Wetnwild'ın şeffaf kaş maskarasına, genelde kaşlarım aşağıya bakmaya çok meyilli olduğu için kaş maskarası kullanmadan onlarla başa çıkamıyorum. Kaşlarımı doldursam da, doldurmasam da bu maskara ile kaşlarımı sabitliyorum. Henüz tam olarak bitmese de kaşlarımı doldurduktan sonra da kullandığım için, ürünün rengi değişti. Böyle kahve bulanık bir hal aldı. O nedenle yenisini alacağım.

Loreal'in bu yüz yağını da severek kullandım bir dönem. Fakat içeriğinin çok temiz olmamasından dolayı soğudum. Onun yerine daha temiz içerikli ürün arayışındayım. Şu ara procsin'in yağlarını deniyorum. Ama sanki bunun kadar sevemedim gibi geldi. Henüz loreal'in yağı tam olarak bitmedi. Çünkü ben sadece geceleri kullanıyordum. Son kullanım tarihi geçene kadar da bitirmeyi başaramadım. Tarihi geçtiği için atıyorum.

Neutrogena'nın ayak kremini çok severek kullandım. Ayakları hem yumuşacık yapıyor, hem de ferah bir his veriyor. Bu kaçıncı bitirdiğim ürün bilemiyorum. Bittikçe almaya devam ediyorum. Ama artık farklı bir markanın da ürününü denemek istiyorum. Bununla ilgili tavsiyelere açığım. Yorumlarda kullanıp memnun kaldığınız ürünleri yazarsanız sevinirim.

Neutrogena'nın vücut kremi de güzeldi. ince bir yapısı var, cilt tarafından kolay emiliyor. 24 saat nem vaadi var. Nemlendirmesi güzel ama, 24 saat sürmüyor tabi ki.

Ama benim en büyük aşkım The Body Shop'un Body Butterları. Cildimi bu kadar iyi nemlendiren ve nemi bu kadar uzun süren bir vücut kremine henüz rastlamadım. Özellikle kışın çok iyi geliyor cildime. Ama yazın biraz ağır gelebiliyor. Yine de o muhteşem kokusu, cildime verdiği yumuşaklıkla kesinlikle göz bebeğim. Ne kadar farklı ürün denesem de yine buna geri dönüyorum.


Rossmann'larda satılan Isana markasının bu pamukları yine bittikçe aldığım ürünlerden biri. Bunun en büyük sebebi ise, fiyatlarının oldukça uygun olması. Tabi uygun fiyatına göre iyi de bir ürün. 140'lı paketi sanırım 6 - 7 TL civarında.

Yine Rossmann'da satılan başka bir markayla devam edelim. Facelle markasının bu pedlerini Rossmann'dan alınacak ürünler yazılarında genelde görüyordum. Beğenilen bir ürün olduğundan denemek istedim. Kötü bir ürün değil. Fakat reglinizin yoğun günlerine pek uygun olduğunu düşünmüyorum. Sanırım tekrar almayacağım.

Yine farklı markalar denesem de tekrar geri döndüğüm bir ürüne geldi sıra. Kotex markasının pedlerinden oldukça memnunum. Yumuşaklığı, emiciliği ve yürürken ses çıkarmaması benim için favori ürünüm olma sebebi.

Evet benim son zamanlarda bitirdiğim ürünlerim bu kadardı. Bu ürünlerden sizin kullandıklarınız var mı? Varsa, memnun olup olmadığınız özelliklerini paylaşırsanız sevinirim.






6 yorum:

  1. Saç maskelerini deneyebilirim. Bende çünkü saç kremi gibi kullananlardanım. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç maskelerini krem gibi kullanan tek kişi değilmişim :)

      Sil
  2. Bende colgate i cok seviyorum kac yildir baska dis macunu kullanmadim ve cok memnunum🤗. Kotex in de pedleri daha önce kötuydu ama simdi bir yildir guzel olmus bi degisiklikler sen seviyosan ne mutlu😉😍

    YanıtlaSil
  3. Watsons waxını bir aralar çok kullanıyordum ne çok şey bitmiş gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler sürekli geliyor zaten özellikle indirimler sağolsun :)

      Sil