Himalaya Kırışıklık Karşıtı Krem

Bugün, Gratis mağazalarında satılan, Himalaya markasının kırışıklık karşıtı kremiyle geldim. Kuru ve normal ciltler için olan bu kremin içeriğinde aloe vera ve üzüm bulunuyor. Kırışıklıklara, ince çizgilere ve yaşlılık lekelerine karşı etkili olduğu iddia ediliyor.




  • İçeriğindeki aloe vera; cildi derinlemesine besleyip, nemlendirerek gün boyunca yumuşak ve esnek olmasına yardımcı olurken, AHA (Alfa Hidroksi Asitler) bakımından zengin olan üzüm de, kırışıklık ve ince çizgileri azaltmaya yardımcı oluyormuş.
  • Ürün 50 ml. kavanozda yer alıyor ve 6 ay kullanım süresi var. 
  • Alkol ve paraben içermiyor. Temiz içerikli bir ürün olması güzel.
  • İnce yapılı bir krem. Cilt tarafından kolay emiliyor.
  • Makyaj altına da uygulanabiliyor.
  • Kuru ve normal ciltler için olmasına rağmen, karma cildimde kullandım. Aşırı bir yağlanmaya, sivilce vb. sorunlara neden olmadı.
  • Yağlı ciltler sevmeyebilir. Fakat benim gibi karma bir cildiniz varsa deneyebilirsiniz. Özellikle kış aylarında, yüzünüzün kuru bölgelerinde pullanma gibi problemler yaşıyorsanız eğer tavsiye ederim.
  •  En son seyahatimde nemlendirici kullanmaya dikkat etmediğim ve de hava değişiminden kaynaklı pullanma ve kızarıklık problemi yaşadığımda, bu kremi sabah akşam cilt temizliğimden sonra uyguladım. Kısa sürede cildim rahatladı, kızarıklık hafifledi ve pullanma sorunum geçti.
  • Fakat yazın cildimdeki yağlanma artacağından dolayı, kullanabileceğimi sanmıyorum. Belki sadece gece rutinimde kullanmaya devam ederim.
  • Kırışıklıklar için bir şey söylemem pek mümkün değil. Zaten cildimde kırışıklık yok henüz. Sadece kaşlarımın arasında ve ağız kenarlarımda çok az mimik çizgilerim belirmeye başladı. Düzenli kullanımda etkisi olursa mutlaka tekrar bu üründen bahsedebilirim instagram hesabımda. 



Ayrıca beni instagram hesabımdan da takip ederseniz, yaptığım yeni ürün alışverişlerinden ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder