Beauty Faktory Oxygen Buble Mask


Son zamanlarda çok popüler olan köpük maskeleri, sanırım bilmeyen yoktur artık. Ben de bugün sizlere Beauty Factory markasının bu Oxygen Buble Mask'larından bahsetmek istiyorum biraz. Markayla tanışmam geçen ay oldu. Pek çok blogger arkadaşımın, özellikle de instagram sayfalarında görüp merak etmeye başladığım bir üründü.

Mart ayı içerisinde kendileriyle görüşmem olduktan sonra, ürünleri elime ulaşınca çok sevindim. Çünkü merak ettiğim ve zaten denemeyi düşündüğüm bir üründü. Maskeleri kullandıktan sonra da tabi ki sizlerle paylaşmak istedim. Ürünün detayları ve vaatleri ile birlikte bende ki etkilerine  bakalım o zaman.


  • Oksijen bakımından zengin köpüğüyle, cildi temizlerken canlılık kazandırır. 
  • Cildi makyaj, kir ve yağdan arındırıp, siyah noktaların ve ölü derilerin giderilmesini sağlar. 
  • Açıkçası cildi temizleme konusundaki vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor. Maskeyi cildime uyguladıktan sonra resmen tertemiz, gıcır gıcır bir cilt elde ettim. Bu kadar iyi temizlerken, cildimde herhangi bir gerginlik, kızarıklık vs. gibi bir problemle karşılaşmadım.


  • Siyah noktalar üzerindeki etkisini de ben sevdim. Normalde sadece burnumun üzerinde oluşan siyah noktalarım var ve bunlar için genelde burun bantları kullanıyorum. Ama bu maskeleri kullandığım süre boyunca siyah noktalarımı gayet güzel temizlediği için, ayrıca burun bantlarına ihtiyaç duymadım.
  • Cildimde sivilce ve benzeri herhangi bir probleme de neden olmadı.


  • Papatya, aloevera, yasemin ve lavanta içeriğine sahip 4 ayrı maskesi var.
  • Her kutu 40 ml. ve içerisinde 10 ml.'lik tek kullanımlık 4 adet maske bulunuyor.
  • Ben en çok yaseminlisini sevdim. Etkileri 4 maskede de aynı ama, koku bakımından bana o daha hoş geldi. Lavanta kokusunu sevenler için lavantalı da tercih edilebilir ama ben pek lavanta kokusunu sevmiyorum.
  • Tüm cilt tiplerine uygun. Fakat kullanım süreleri farklı. Hassas ciltler 2 - 5 dakika, normal, kuru ve yağlı ciltler ise 5 - 10 dakika arası bekletmeli.
  • Benim cildim karma olduğu için, ben 10 dakika beklettim.



  • Cildinize ovalama yapmadan ve derinlemesine yedirmeden, göz ve ağız çevresine gelmeyecek şekilde  tek kat uygulanıyor maske.
  • Ürün oksijenle temas halinde aktive olduğundan, köpürme esnasında cildinizde hafif bir gıdıklanma hissedebilirsiniz.
  • Cildinize uygun bekleme süresi bittiğinde, bol su ile yüzünüzü yıkayıp bakım rutininizdeki diğer ürünlere geçebilirsiniz.
Ben bu maskeleri sevdim ve bundan sonra bakım rutinimde kesinlikle yer vereceğim. Eğer sizler henüz denemediyseniz mutlaka tavsiye ederim. Beauty Factory'nin bu maskeleri hakkında daha detaylı bilgi almak için, instagram hesaplarından ya da web sitelerinden  firmaya ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder