Rival de Loop Maske Kokos Mousse

Rossmann mağazalarında bulunan Rival de Loop markasını sanırım artık bilmeyen yoktur. Geçenlerde yaptığım Rossmann alışverişimde, nem veren bir maske arayışım olduğundan bu maskeyi denemek istedim.

İçeriğinde shea yağı ve hindistan cevizi suyu barındıran maskenin, cildi canlandırma ve nemlendirme vaatlerini yerine getirdiğini gördüm.Her cilt tipine uygun olduğu belirtilse de, ben yağlı ciltlerin pek de seveceğini sanmıyorum. Ama kuru, normal ve karma ciltlerin beğeneceği bir maske. Karma ciltler kullanırken, T bölgesi dışına uygularsa daha memnun kalabilir. Ya da gece daha yoğun nemlendirme işlemleri yapıyorsanız eğer, benim gibi tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.




Cildinizi temizledikten sonra, göz ve dudak bölgesi hariç yüzünüze bol miktarda ürünü uygulayıp, 10 - 15 dakika bekletmeniz gerekiyor. Bu bekleme sırasında, cilt ürünün çoğunu emiyor. Ama artan ürünü de, makyaj temizleme mendiliyle silmeniz öneriliyor. Bence pamukla da silinebilir. Daha sonra, rutininizdeki cilt bakım ürünlerinizi uygulayabiliyorsunuz. Ama ben bu maskeyi yaptıktan sonra ekstra bir nemlendirici kullanma ihtiyacı duymadım. 

Aşırı kuruyan ve pullanma görünen yanak bölgemde çok güzel nemli bir hisse neden olurken, T bölgemde, bir süre sonra hafif bir yağlanma hissettim.

Maske 20 ml. ve kapağı açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Ama düzenli olarak haftada 1 - 2 defa kullanılması tavsiye edilen ürünün, 12 aydan çok daha önce biteceği kesin. Ortalama 3 - 4 kullanımlık bir maske. Fakat sadece cildinizde aşırı kuruma problemi hissettiğiniz durumlarda kullanırsanız eğer, daha uzun süre kullanma ihtimaliniz var.

1 yorum: