Rival de Loop Ruj 09 Numara

Daha önce de Rossman'dan alışveriş yapmayı ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiştim. Haftada 1 - 2 defa uğramadan duramadığım bir mağaza. Her uğradığımda da boş çıkamamak gibi bir durum söz konusu tabi ki. Ama bunun sebeplerinden biri de hem uygun fiyatlı ürünlerinin olması, hem de sürekli indirimde olan ürünler bulma ihtimalinin olması.

Yine rutin Rossmann ziyaretlerimden birinde de bu ruja rastladım. Yaz aylarında bu tonları kullanmayı da sevdiğimden, üstelik bir de indirimde olunca almasam olmazdı. Ben de aldım tabi ki 😊

Rival de Loop Ruj 09 Numara

Rival de Loop'un bu ruju kremsi yapıda ve sürümü oldukça kolay. Fakat örtücülüğü biraz zayıf. Tam rengini alabilmek için birkaç kat uygulama yapmak gerekiyor. Kalıcılığı da pek yok denebilir. Ürünü kullanınca sık sık tazelemek istiyor. Ama mat rujlardan sıkılanlar için bir alternatif olabilir. Rengi turuncu gibi dursa da hafif somonumsu bir tonda. Kokusu ise hoş, krem kokusu gibi rahatsız etmeyecek bir koku. 
Rival de Loop Ruj 09 Numara Bende ki Duruşu

Açık tenlerde yüzü soldurma ihtimali olan bir renk. Ama esmerlere çok yakışır. Ben de bu ruju bronzlaştıktan sonra kullanmayı düşünüyorum. Her ne kadar kalıcı olmasa da, günlük kullanım için yeterli olan bir ruj. Ben sevdim, siz ne dersiniz?

6 yorum: