Essence All About Matt Fondöten

Herkese yeniden merhaba,
Bugün sizlere bir ürün inceleme yazısı hazırladım. Yaz boyu sık sık kullandığım ten ürünlerinden biri olan Essence markasına ait fondötenden bahsetmek istiyorum.



Daha öncede defalarca bahsettiğim gibi karma cilt yapısına sahibim. Bu nedenle yağ içermeyen ürünler her zaman ilk tercihim oluyor. Bu fondöteni de o nedenle denemek istedim. Ve tam olarak izlenimlerimi aktarabilmek içinde yaz boyunca ürünü sık sık kullandım. Şimdi ürün hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak:




- Akışkan bir yapıya sahip değil fakat çok koyu kıvamlı da olmadığından uygulamada ve dağıtmada sıkıntı yaratmıyor.Ürünü genellikle fırça ile uyguladım ve cildime dağıtmakta zorlanmadım. 



- Bendeki tonu 10 matt beige ve ten rengime oldukça uyumlu bir ton. Cildimle gayet güzel bütünleşiyor ve kalıp gibi durmuyor. 




- Kapatıcılığı ortanın üzerinde. Renk dengesizliklerini eşitlemekte başarılı, gözenekleri büyük oranda kapatıyor.




- Ürünün ambalajında 12 saate kadar etkili olduğu yazsa da o kadar süre dayandığını söyleyemem.




- Yağsız olduğunu iddia etse de uyguladıktan 3 - 4 saat sonra özellikle alın ve burun bölgemde parlamalara neden oluyor. Üzerine pudra uyguladığım zaman ise bu süre biraz daha uzayabiliyor.




- Ayrıca ürün cilde uygulandıktan sonra hoş bir kokuya sahip. Koku hassasiyeti olanlar için belki biraz fazla gelebilir ama ben kokusunu sevdim.




- Fiyat olarak oldukça uygun olması güzel.




- Günlük kullanım için öyle yoğun kapatıcılığı olmasa da olur diyebileceğiniz bir ürün arıyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz.  Açıkçası kuru ciltlerin bu ürünü iyi bir nemlendirici uyguladıktan sonra kullanırlarsa daha çok sevebileceklerini düşünüyorum. Çünkü karma ve yağlı ciltlerde yağlanmayı pek önleyemiyor. Ama havaların soğumasıyla yağlanma problemim azaldığından belki kışın kullanımda daha çok sevebilirim.Aksi takdirde tekrar almayı düşünmüyorum.




Evet Essence All About Matt Fondöten hakkındaki izlenimlerim böyle. Daha önce kullanmadıysanız ve ürünü merak ediyorsanız sizin için umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder