Garnier Çift Fazlı Micelar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese yeniden merhaba,
Bugün yine bir ürün inceleme yazısı ile sizlerleyim. Başlıktan da anlaşılacağı gibi Garnier markasına ait kusursuz makyaj temizleme suyunu birlikte inceleyeceğiz.



Garnier çift Fazlı Micelar Temizleme Suyu, suya dayanıklı makyajı çıkarmak için üretilmiş içeriğinde argan yağı barındıran bir ürün. Öncelikle markanın ürün için iddialarına bakalım.

- Makyajı temizler 

- Cildi arındırır 

- Rahatlatır

- Yüz, Göz ve Dudaklar için

- Yağlı his bırakmaz.

- Hassas ciltler için de uygundur.

Gelelim benim deneyimlerim sonucu oluşan fikirlerime. Açıkçası hassas ciltler için de uygundur demesine rağmen hassas gözler için uygun olduğunu düşünmüyorum. Çünkü göz makyajımı çıkarırken yanmaya sebep oldu. Üstelik çok kolayda çıkarmıyor göz makyajını. Daha önce kullandığım Diadermine makyaj temizleme suyu bu konuda daha başarılıydı. Hem gözlerimi yakmadı hem de çok daha kolay çıkarıyordu makyajımı. Bu nedenle pek sevmedim. Üstelik suya dayanıklı bir makyajda da denemedim ürünü. Normal bir rimeli bile bu kadar zor çıkarıyorsa suya dayanıklı ürünlerde pek başarılı bir performans sergileyebileceğini düşünmüyorum. Ama kokusu gerçekten güzel. İnsanı rahatsız etmeyen hoş bir kokuya sahip. Üstelik yağ içermesine rağmen ciltte yağlı bir hisse sebep olmuyor ve yüzümü yumuşacık yapıyor. Bunlar hoşuma gitse de gözlerimde neden olduğu yanmadan dolayı tekrar almayı düşünmüyorum. Ama belki benim gözlerim fazla hassas olabilir sizlerde aynı etkiye neden olmayabilir. Çok hassas gözlere sahip değilseniz bir şans verebilirsiniz. Fakat bu üründen çok daha başarılı ürünler varken pek de tavsiye etmem doğrusu.

 Evet benim Garnier Makyaj temizleme suyu hakkındaki görüşlerim bu kadar. Sizler bu ürünü denediniz mi ve eğer denediyseniz ürün hakkındaki yorumlarınız nelerdir benimle paylaşırsanız sevinirim..Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder