Pure Beauty Multi - Function BB Cream

Herkese yeniden merhaba,
Bugün sizlere bir ürün inceleme yazısı yazmak istedim.Daha önce deneyen blogger ve vlogerlardan duyduğum ve denemeye karar verdiğim bir ürün olan başlıktan da anlaşılacağı gibi Pure Beauty BB kremden bahsetmek istiyorum.


Aslında bu ürün hakkında çok fazla yorum yapan oldu ama ben de kişisel deneyimlerimi yazmadan geçmek istemedim. Ürün incelememi ürünün sevdiğim ve sevmediğim özelliklerini madde madde ayırarak anlatmaya başlayalım.

Öncelikle nelerini sevdim bakalım:

1- Ürün SPF 42 içeriyor. Bu da makyajın altına ekstra güneş koruyucu krem kullanımı gerektirmiyor. Üstelik sadece yazmakla kalan bir ürün değil gerçekten de güneşten koruyor cildimi.

2- Hafif yağlı bir görünümü olmasına rağmen karma ve yağlı ciltlerin kullanabileceği bir BB krem. Benim cildim karma T bölgemi yağlandırmadı üstelik yanaklarımı da kurutmadı. Ayrıca cilde canlılık kazandırırken parlama yapmıyor.

3- Kapatıcılık orta seviyede ki benim cildimde kapatmamı gerektirecek çok yoğun cilt sorunlarım yok bu nedenle bana kapatıcılığı fazlasıyla yetti.

4- Cilde uygulaması kolay. Fırça, sünger ya da elinizle cildinize uygulama yapabilirsiniz. Ürün uygulama esnasında kolay sabitleniyor. Yüzünüzde fırçayla beraber bir oraya bir buraya dolaşmıyor.

5- Kokusu da gayet hoş. İnsanı rahatsız eden tuhaf bir kokusu yok.

6- Uygun fiyatlı bir BB krem.

Ürünün sevmediğim özelliklerine gelecek olursak:

1- BB Kremin tonu sadece açık tenliler için uygun. Yazın bronzlaştığımda kullanabileceğim bir ürün değil maalesef

2- Ürünün gramajı çok az. 30 ml. demesine rağmen sanki ambalajın içi daha çok havayla dolu gibi. Bu da ürünün çabuk bitmesi demek.

Ama bu kadar kusur kadı kızında da olur diyoruz ve ürünü severek kullanmaya devam ediyoruz (Yazları hariç). Kısacası ben bu BB kremi oldukça beğendim. Kore menşeli olan BB krem uygun fiyatlı olmasıyla da tercih sebebi. Henüz denemeyenleriniz varsa gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir BB krem.

Umarım bu yazım BB krem arayışınızda sizlere yardımcı olur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder