2017 Yılının İlk Alışverişi Watsons'dan Oldu

Herkese yeniden merhaba,
Bu aralar sıklıkla alışveriş yazısı yazmayı planladığımı bir önceki yazımda söylemiştim. İşte onlardan ikincisi ve 2017'nin ilk alışverişi olan Watsons alışverişini de bugün birlikte inceleme zamanıdır.



Aslında Watsons'a girme sebebim alışveriş değildi. Daha doğrusu ben değil de arkadaşım bir şeyler alacaktı. Ama tabi ben onun işinin bitmesini beklerken ondan daha fazla ürünle oradan çıktım :) Bu güzellikleri aldığım günde instagramda fiyatlarıyla birlikte paylaştım. Ama içlerinden bazılarını da deneyip fikir edindiğim için burada da kısaca bahsetmek istedim.


Uzun zamandır bir fan fırça almak istiyordum. Bu güzellikleri de set halinde ve indirimli görünce aldım. İlk makyajımda da denedim ve üçünü de çok beğendim. Kıl yapıları oldukça yumuşak ve kesinlikle dökülme yapmıyorlar. Ayrıca ürünleri uygularken de işimi oldukça kolaylaştırıyorlar. Eğer hala varsa gidip alın derim.


Bir önceki yazımda instagram hesabımda bir çekiliş düzenlediğim söylemiştim. İşte bu güzelliği de o çekilişe dahil ettim. Newyork color markasının bu kocaman bronzerını açıkçası hiç düşünmeden aldım. Ama eve gelince çok yakın bir renginin elimde olmasından dolayı kullanmak yerine hediye etmek istedim.


Bu yukarıda görmüş olduğunuz tatlı şey de yine Nyc markasına ait. Kendisini büyük bir hevesle alıp çok büyük bir hevesle açtım. Ama çok sürmeden hevesimi kursağımda bıraktı. Yapısı yumuşacık, pigmentasyonu oldukça yüksek. Ah bir de elimden düşmeseydi harika olacaktı. Bir kez bile kullanamadan bu güzellik kendini yerde buldu. Ve sonuç aşağıdaki gibi oldu.


Ama tabi bu beni yıldırır mı? Asla hemen gittim yenisini aldım. Makyaj koleksiyonumda yerini aldı bile :)


First time tekli farı ise far bazı olarak kullanmayı düşünerek almıştım. Ama eve gelince onu da hediye etmeye karar verdim. O nedenle de hiç açmadım ambalajını. Bu yüzden yapısı hakkında bir yorum yapamayacağım. Umarım çekilişi kazananın hoşuna gider.


Ojelerle çok haşır neşir olan tırnaklarımı temizlerken aseton içermeyen ürünler kullanmayı tercih ediyorum. Daha önce bir bitenler yazımda LR markasının asetonsuz oje çıkarıcısından bahsetmiştim. Oldukça memnun olduğum bir üründü. Bu ürünü de Watsons alışverişlerimden birinde görüp denemek istemiştim. Açıkçası bu da fena değil ama LR'ın oje çıkarıcısının yerini tutmaz benim gözümde. Yine de elimdekiler tükenmeye başlamışken bir tane daha alıp stoklamak istedim.


Evet alışverişimin son ürünü de yine Golden Rose'un Velvet Matte Lipsitcklerinden 07 numara. Bu aralar çok fazla koyu tonlarda ruj aldığımı ve pembe tonlarında da azalma olduğunu görünce bir tane pembe mat rujum olsun dedim. Aşağıda rujun swatchu var. Dudakta da hafif bir pembelik veriyor. Yoğun göz makyajıyla kullanmak için güzel bir tercih olabilir.


Eveeet bir alışveriş yazısınında böylece sonuna geldik. Umarım yapmayı düşündüğünüz alışverişlerde size biraz olsun bir fikir verebilir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

1 yorum: