Gratis ve Rossmann Alışverişim

Herkese merhaba,
bu aralar sık sık alışveriş yazsı paylaştım sizlerle. Sanırım bu da sonuncusu olacak. Bundan sonra ürün inceleme yazılarına ağırlık vermeyi planlıyorum.


Evet perşembe günü yapmış olduğum Gratis ve Rossmann alışverişimden kısaca bahsedelim bakalım.



Bu alışverişlerim biraz ihtiyaç biraz da merak alışverişi oldu sanırım. Gratis'le başlayalım önce.


Saçlarıma takıntılı olduğumu daha önceki yazılarımdan biliyorsunuzdur. Dönem dönem ihtiyacına yönelik ürün değişikliği yaptığımdan da bahsetmiştim. Restorex'in bu seti saç dökülmesini azaltmayı ve hızlı uzamayı vaat ediyor. Henüz bir kere denedim. Umarım işe yarar. Bir süre daha kullandıktan sonra bir ürün inceleme yazısı gelecek bununla ilgili.


Yüz maskelerinde de yeni bir  ürün denemeyi istiyordum. Dirty Works'ün bu ürünü indirmdeydi denemek istedim. Ürün yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulanıyor. İlk denememde boyun ve dekolte bölgemde müthiş bir kaşıntıya neden oldu. Ama ben bir şans daha vermeyi düşünüyorum eğer aynı etki devam ederse bir daha kullanmam.


Her masaj sever masaj yağlarını da sever :)
Bu ürünü kokusuna bayıldığım için aldım. Henüz denemedim. Ama çok tatlı bir kokusu var.


Ben pek fondöten insanı değilim. Genelde BB ve CC kremleri tercih ederim. Ama pek çok blogger ve yotuber'da bu ürünü görüyordum. Ben de bir deneyeyim dedim. Birkaç deneme sonrası bununla da ilgili bir inceleme yazısı olacak blogda.


Yine başkalarının deneme yazılarına göre alınmış bir ürün. Açıkçası böyle bir fırçaya sahip üründen mucize yaratmasını beklemiyordum :) Ama beni şaşırttı gerçekten. İlk kullanımda aşık oldum bu maskaraya.


Sırf renginden dolayı aldım. Ama 7 gün etkili yazısı da biraz etkili oldu sanırım almamda :)
 Eve gelir gelmez denedim. 7 gün olmasa da 3 - 4 gün kalıcı. Bu da yeterli bence. Çünkü ben zaten 1 hafta aynı rengi kullanamam.


Bendekini kaybettiğimden beri cam törpü almak istiyordum. Gratis'te görünce de aldım hemen. Eklips'e ait bu törpü sanırım 3,95 TL'di.


Yine Eklips'e ait başka bir ürün. Bu saç bonesini daha önce kızım için almıştım. Bir tane de kendime aldım bu sefer. Açıkçası havludan daha kullanışlı bir ürün.


Son Gratis ürünü de her zaman kullandığım ve bitmeden stok yaptığım bu disk pamuklar. Her alışverişimde evde olsa bile mutlaka alıyorum.


Rossmann alışverişime gelecek olursak Isana şampuan ve saç kremi ile Rival de Loop far bazı hariç diğerleri meraktan alınmış ürünler.


Saçlarım sarı olduğundan dolayı John Frieda'nın sarı saçlar için olan renk yenileyici şampuanını kullanıyordum. Ama Isana'nın da ona benzer bir ürünü olduğunu üstelik de ondan çok çok daha uygun fiyatlı olduğunu görünce denemek istedim. Eğer aynı etkiyi görebilirsem bundan sonra kesinlikle tercihim Isana olur.


Uzun zamandır kullandığım far bazı bittiği için yenisini arıyordum. Daha önce Lr markasının far bazını kullanıyordum. Ama bu sefer farklı bir markanınkini denemek istediğim için Rival de Loop Young serisinde bu bazı görünce denemek istedim. Eğer memnun kalırsam Lr ile bunu dönüşümlü kullanmayı düşünüyorum.


Açıkçası Rival de Loop Young serisinin bu far paletine ihtiyacım yoktu. Ama renklerini görünce çok hoşuma gitti ve makyaj koleksiyonumun bir parçası oldu. Henüz denemedim. O nedende ürün hakkında detaylı bir bilgi veremiyorum ama denedikten sonra swatchlarıyla birlikte instagram hesabımda paylaşabilirim.


Uzun zamandır sık sık koyu tonlarda rujlar alıyordum. Bu renklerde rujlarımda azalma olduğunu fark edince son alışverişlerimde bu tonlara ağırlık verdim. Essence'in bu ruju dudakta çok belli olmayan (dudak rengi) bir renk. Uzun süre kalıcı dese de pek öyle değil. Ama günlük makyajda rahatlıkla kullanılabilecek bir ruj.


Ben daha önce Lr markasının süngerli oje çıkarıcı kutusundan kullanmıştım. Uzun süre memnun kalarak kullandığım bir üründü. Ama artık süngeri kullanılamaz bir hale geldiği için yenisini almayı planlıyordum. Isana'da benzerini görünce bir deneyelim bakalım dedim. Eğer beğenirsem bunu da LR'ınkiyle dönüşümlü olarak kullanabilirim.


Bu güzelliklerde mum meraklısı olan birisi olarak almadan geçemeyeceğim şeylerdi. Özellikle kavanozdakilerin kokuları muhteşem. Henüz yakmaya kıyamadım ama uzun sürmez sanırım :) yakında kıyarım onlara da.

Evet benim Gratis ve Rossmann alışverişim bu kadardı. Biraz uzun bir yazı oldu. Aldığım bu ürünlerin pek çoğunu daha detaylı ürün inceleme yazılarıyla sizlerle paylaşacağım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder