Küçük Bir Alışveriş Hikayesi

Herkese yeniden merhaba,
Uzun zamandır blogumda sadece bitenler ve ürün inceleme yazıları paylaştığımı fark ettim. Aslında alışveriş yazıları paylaşmayı da sevmeme ve sık sık alışveriş yapmama rağmen bunları yazmayı nedense unutmuşum. Bu nedenle bu aralar biraz da yaptığım alışverişlerden bahsetmek istiyorum.


2016 yılının son alışverişini daha önce instagram hesabımda paylaşmıştım.Golden Rose'dan yaptığım bu alışverişi burada da biraz daha detaylı anlatmak istedim.



Aslında sadece bir ruj almak için uğramış olmama rağmen alışverişim bittiğinde tüm bu güzellikler benimle birlikte evin yolunu tutmuşlardı :) Fakat eve geldiğimde ruj seçimlerimde çok yakın renkler tercih ettiğimi fark ettim. Bu nedenle zaten yapmayı planladığım bir çekiliş vardı onun içinde güzel hediye seçenekleri olmuş oldu alınan ürünlerin bazıları. Ürünler hakkında biraz daha detaya geçelim dilerseniz.


Daha önce farklı renklerini de aldığım Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick'lerden bu alışverişimde de iki tane aldım. Sağdakinin numarası 05 soldaki ise 12 numara. 05 numaralı rujun başka markadan çok benzer bir rengi elimde mevcut olduğundan kullanmak istemedim ve instagram çekilişime ekledim. 12 numaralı rengini ise severek kullanıyorum. Bu rujların dudaktaki duruşlarını ve kalıcılıklarını çok seviyorum. Ama dudağıma uygulamadan önce altına lipbalm vb. yumuşatıcı ürünler uygulasam da dudaklarımı kurutmasını önleyemiyorum maalesef.


Yine severek kullandığım diğer mat rujlar ise Golden Rose Velvet Matte Lipstick'ler de de yakın sayılabilecek renkler tercih etmişim. Bunlardan sağdaki 23 soldaki ise 22 numara. Yine bunlardan da 22 numarayı kullanmaya başladım ama 23 numarayı henüz denemedim. Golden Rose'un velvet matları Longstay'lerden bir tık daha iyi geliyor dudaklarıma. Onlar kadar kurutmuyor. Ama kalıcılık açısından da Longstay'den bir tık az diyebilirim.


Sıra geldi ojelere. Fotoğrafta da görüldüğü gibi bunlarında renkleri yakın birbirine. Ama tırnakta o kadar yakın durmuyor. Sağdaki Ice Chic 44 numara soldaki ise 46 numara. Soldaki tam bir bordo. Sağdaki ise içerisinde pembelik barındıran mor gibi bir renk. Aşağıda tırnaklarıma tek kat olarak sürdüğüm renklerinden farklarını daha rahat görebilirsiniz sanırım. Baş parmağımdaki 44, işaret parmağımdaki ise 46 numara. Tırnakta duruşlarını gösterebilmek için aceleyle ve tek kat olarak uyguladım tüm renkleri.



Orta parmağımda olan renk ise Golden Rose Matte Satin nude 04 numara. Onu da tek kat uyguladım. İki kat uygulandığında daha kapatıcı oluyor. Yüzük parmağımdaki ise Jolly Jewels 104 numara pembe simli bir oje. Tırnaktan çıkarırken biraz simleri kalıyor. Aşağıdaki fotoğraftan da renklerini daha net görebilirsiniz.


Son iki tırnak ürünü ise top coat. Bunlardan renksiz olan ojenizin üzerine uyguladığınızda 1 dakikada kurutmayı vaat ediyor. Onu henüz denemedim. Diğer pembe gibi olanın ise adı ombre top coat. Bu cila açık renk ojenin üzerine uygulandığında alttaki rengin koyulaşmasını sağlıyor.

Aşağıdaki fotoğrafta pembe ojenin üzerine 3 kat ombre cilanın uygulanmış halini görebilirsiniz. Biraz aceleyle sürdüğüm için pek düzgün görünmüyor tırnağımda. Ama bu ürünlerin duruşlarını instagram hesabımda mutlaka paylaşmayı düşünüyorum. Sanırım o zaman daha net bir fikir oluşabilir kafanızda. Ombre cila çok gerekli bir ürün mü hayır değil. Bitince de tekrar almam sanırım.


Benim Golden Rose alışverişim bu kadardı. Ama tatlı çalışanları bana yukarıdaki toplu resimde görünen kağıt törpüyü bir de yeşil farı hediye ettiler. Bu jestleri de gerçekten çok hoşuma gitti. Evet 2016'nın son alışverişi böyleydi. Bir sonraki yazımda da 2017'nin ilk alışverişi olan Watsons alışverişimi anlatmayı düşünüyorum. Aslında bu yazıda ikisini birleştirmeyi planlıyordum. Ama çok uzun bir yazı olacağından dolayı vazgeçtim. Bu hafta bitmeden mutlaka onuda sizlerle paylaşacağım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder