Isana Young Meyve Asitli Tonik

Herkse merhaba,
Bugün karma ciltlerin çok seveceği bir tonikle geldim. Isana markasının karma ciltlere özel meyve asitli toniği.

Geçenlerde kullandığım farklı bir markanın toniği cildimde tahriş ve yanmaya neden olduğu için,  yeni bir tonik arayışına girdim. Rossmann'da bu toniği görünce de bir şans vermek istedim. Genelde yağlı ve karma ciltler için olan toniklerde, yüksek oranda alkol olmasından dolayı cildim, özellikle kışın çok hassaslaşan yanaklarım yanıyor. Bu üründe meyve asitlerinin olması ilgimi çekti ve denemek istedim. İyi ki almışım. Cildimi yakmadan temizlememi sağlayan bir toniğim oldu. Gerçi daha önceleri de LR markasının toniğini kullanmıştım. O da tıpkı  bunun gibi cildime iyi gelmişti ve kokusunu da çok seviyordum. Açıkçası bunu almadan önce, tekrar onu almayı düşünüyordum. Ama şimdilik gerek kalmadı.



Ürünün vaatleri;

Cildin kurumadan etkin bir şekilde fazla sebumdan, kirden ve tozdan temizlenir, arındırılır ve ferahlar. Düzenli olarak kullanılması halinde cildin nem dengesi korunurken cilt daha pürüzsüz ve kadifemsi bir görünüme kavuşur.

Şimdi yaklaşık 2-3 haftalık deneyimlerim sonucu benim düşüncelerime gelirsek; ürün kesinlikle cildimi kurutmuyor. Cildimi temizlemenin ardından bu tonikle de varsa kalan tüm kirlerden arındırıyorum. Fakat ilk defa bir toniğin köpürdüğünü gördüm bu ürünle. Ürünü temizlenmiş cildime disk pamuk yardımıyla uyguluyorum ve bir miktar köpürme yapıyor. Sanki cildime temizleme jeli uygulamışım gibi. Bu köpürmeden dolayı biraz yapış yapış his bırakıyor ilk önce, ama bu his hemen geçiyor. Ardından tertemiz, yumuşacık ve ferah bir cildiniz oluyor. Ürünü sabah ve akşam cildimi temizledikten sonra uyguluyorum ve ardından günlük nemlendiricimi sürüyorum. 

Açıkçası denediğim bu süre içerisinde tahriş olan yanaklarımı çok güzel toparladı, T bölgemdeki yağlanmayı da kontrol altına aldı. Üründen oldukça memnun kaldım. Hatta bunun temizleme jelini de görmüştüm. İlk fırsatta onu da denemeyi düşünüyorum. Karma ciltlere, hatta vegan ürün arayışında olanlara gönül rahatlığında tavsiye edebileceğim bir tonik. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder