Neutrogena Norveç Formülü Ayak Kremi

Merhaba,
Bugün biraz ayak bakımımızdan bahsetmeye ne dersiniz?

Ayaklarımız bizim tüm yükümüzü çekmelerine rağmen ne yazık ki vücudumuzda en çok ihmal edilen yerlerdir. Saçlarımıza, yüzümüze çeşitli bakımlar, maskeler yaparız, vücudumuzu mis kokulu kremler ya da losyonlarla nemlendiririz. Ama çoğu zaman ayaklarımıza gereken özeni göstermeyiz. Oysa ki onların da bakıma ihtiyacı var. Vücudumuzu nemlendirirken kullandığımız losyonlar yerine, onun ihtiyacına yönelik, sadece ayak bakımı için ürünler tercih etmemiz, bebek gibi yumuşacık ve sağlıklı ayaklara sahip olmak için gerekli. 





Ben ayaklarıma haftada bir defa peeling yapıyorum ya da scholl ile topuklarımı törpülüyorum. Haftalık ayak bakımı uygulamanın dışında günlük bakım için kullandığım ürün ise Neurtogena'nın bu harika kremi. Bu kremi hem haftalık bakımdan sonra ayaklarıma uyguluyorum, hem de günlük nemlendirmede kullanıyorum. Ürünün günde iki defa ayaklara masajla yedirilmesi gerekiyor. Açıkçası günde iki defa yapamıyorum ama, gece yatmadan önce mutlaka uyguluyorum.





Ürün 50 ml. ve çok çabuk bitmiyor. Oldukça bereketli diyebilirim. Özellikle topuk bölgenizde sertleşme gibi problemleriniz varsa, birkaç uygulama sonrasında bu sorunu kesinlikle ortadan kaldırıyor. Kokusu hafif mentollü ama öyle rahatsız edecek kadar değil. Ayrıca bununla ayaklarınıza masaj yaptığınızda ayaklarınızın rahatladığını da hissediyorsunuz. Benim bittikçe aldığım ve gerçekten severek kullandığım bir ürün. 

Eğer siz de ayaklarınız için bir ürün arıyorsanız ya da mevcutta kullandığınız ürünün yerine yeni bir ürün denemek istiyorsanız buna bir şans verin bence.

2 yorum: