Makeup Revolution Far Paleti

Herkese merhaba,
Watsons'a gelmesiyle son aylarda adından sıkça söz ettiren bir markanın  far paletini bugün sizlerle inceleyelim mi? 



Uygun fiyatlı kozmetik markası kategorisinde bulunan Makeup Revolation markası, Watsons'ın da ülkemize getirdiğinden beri sık sık indirim yapmasıyla kozmetik sever her kadının koleksiyonunda yerini çoktan aldı. High-end markaların dupe'larını üreten İngiltere menşeili marka sayesinde naked, too faced ya da tarte gibi pek çok markada görüp bayıldığımız ürünlere uygun fiyatlarla ulaşabildik.😊 







Geçenlerde yine bir indirimde ben de naked 3 muadili olan redemption palette iconic 3'ü aldım. 12 farklı renkten oluşan palette; 3 mat, 9 da ışıltılı renk bulunuyor. Renkler birbirini tamamlayan ve gündüz de gece de tercih edilebilecek tonlar.Özellikle rose gold sevenlerin fazlasıyla tercih edebileceği bir palet. Ambalajı pek iyi değil. Tıpkı Wet'n Wild'ın ambalajlarını anımsattı bana. 






Pigmentasyonlarına gelecek olursak eğer, o da biraz yetersiz geldi bana (Aşağıda swachlarına bakabilirsiniz). Özellikle ilk 4 swachta gördüğünüz açık renkler çok belli olmuyor. Ama 4. swachtan sonrası biraz daha iyi. Gerçi makyaja yeni başlayanlar için güzel sayılabilir. Çünkü yoğun pigmentli ürünlerle makyaj yapmak biraz daha zor olabiliyor. Ama az pigmentasyonda yavaş yavaş arttırarak istenilen görüntüyü yaratabilirsiniz. Fakat benim gibi  makyaja biraz daha eliniz alıştığında bu size yetersiz gelecektir. 







Tozutma durumuna gelirsek Wet'n Wild ya da The Balm'ın ürünleri kadar tozutma yapıyor. Ama yapıları, dokununca o kadife hissi gerçekten güzel. Bu paleti % 40 indirimle 17.90 TL gibi bir fiyata aldığımı düşünürsek fiyat performans açısından pek fena sayılmaz diyebilirim. Fakat içerisinde talk ve paraben bulunması açıkçası üzdü beni😢



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder