Ruj Dosyası

Herkese merhaba,
Bugün, sizlere yaz, kış, gündüz ve gece makyajlarında rahatlıkla kullanabileceğiniz nude tonlardaki ruj tavsiyeleri ile geldim. Birçok kadının vazgeçilmezleri arasına giren nude tonlardaki rujlar, hemen hemen her makyajda rahatlıkla kullanabileceğimiz günün kurtarıcıları.


Ben de elimde bulunan nude tonların incelemelerini yapıp, artıları ve eksileri ile sizlerle paylaşmak istedim. Fotoğraftaki sıraları ile yukarıdan aşağıya sırayla bakalım bu güzelliklere😊






Essence matt matt matt longlasting lipglos ( 02 Beauty - Approved ): Adına bakınca mat bir ruj bekleniyor. Ama pek mat denemez. Kremsi yapıda sürümü kolay bir ruj. Fakat matlaşmıyor ve pek uzun süre kalıcılığı yok. Gün içerisinde, özellikle bir şeyler yiyip içtikten sonra  tazelemek gerekiyor. Artısı ise kesinlikle dudakları kurutmaması. Nemli ve yumuşak yapıda olmasından dolayı dudakları kurutup çizgi çizgi görüntüye neden olmuyor. Tonu ise gerçekten güzel bir nude.




Pastel Day Long Lipcolour Kissproof ( 31 numara ): İşte benim göz bebeğim. Pastel'in Day long serisini sevmeyen yok neredeyse. Bende sadece bu tonu var. Neden diğer renklerini henüz almadım bilemiyorum. Ama bu rujun yapısı, kalıcılığı gerçekten çok iyi. Saatlerce yerinden kımıldamıyor. Bir şeyler yiyip içseniz dahi tazelemeye ihtiyaç duymuyorsunuz. Resmen sür unut bir ruj😊Swachta oldukça kahverengi görünse de biraz pembelik barındırıyor içinde ve dudak renginize göre biraz farklılık gösterebiliyor. Benim yaz kış vazgeçmediğim sürekli elimin altında olan bir ruj. Fakat uygulamadan önce dudakları nemlendirmek gerek. Sanırım tek eksisi bu.







Gabrini Lip&Eye Express ( 105 numara ) : Bu kalem tarzı olan pratik bir ürün. İster far, isterseniz de ruj olarak kullanabiliyorsunuz. Acil durumlarda elinizin altında bulunması gereken ürünlerden. Kalıcılığı da iyi sayılır. Yine de yeme içmeden sonra tazelemek isteyebilir. Bir de beyaz tenliler için değil de esmerler için çok daha uygun bir renk olduğunu düşünüyorum. Beyaz tenlileri biraz soluk gösterebilir ruj olarak kullanıldığında.







Rimmel London Kate ( 56 Boho Nude ) : Rimmel London'ın Kate serisine ait bu ruj ambalajı, kokusu, rengi ve kremsi yumuşacık yapısıyla gerçekten harika. Fakat kalıcılık anlamında kötü. Mat yapıda olmadığından sürekli tazelemek gerekiyor. Ama sadece kokusu için bile alınabilir. Bir de mat rujların dudakları kurutmasından şikayetçi iseniz bu kremsi, satin bitişli ruju seveceğinize eminim.






Alterra ( 06 Terra ) : Bu rujdan daha önce instagram hesabımda da bahsetmiştim. Kokusu bana geçmişi, çocukluk günlerimi hatırlatıyor. Kokladığım anda kendimi annemin makyaj masasındaki rujlarını koklayan o küçük kız gibi hissediyorum hep. Yapısı Rimmel London'ın rujuyla benzer. Yumuşak, sürümü oldukça kolay. Ama bu da kalıcılık konusunda bek iyi değil.Tonundan bahsedecek olursak ,biraz pembe - lila gibi bir ton barındırıyor. Nedense yazın daha çok tercih ettiğim bir ruj. Kışın daha kahve ağırlıklı rujlara elim gidiyor. Kremsi yapıdaki rujları sevenlerin koleksiyonunda olması gereken bir ürün.





Essence Long Lasting ( 26 Numara ) : Essence'in bu ruju içerisinde biraz lila ton barındırıyor. Dudak rengine yakın bir tonu var. Beyaz tenlilerde daha hoş duracağını düşünüyorum. Kalıcılık açısından bu da sınıfta kalır maalesef. Ama dudaklarınızı kurutmayan ve doğal tonlarda bir ruj arıyorsanız buna bakabilirsiniz.








Wet'n Wild ( E902C Bare İt All ) : Evet sıra geldi adını Mac Velvet Tedy muadili olarak duyuran, Bare İt All'a. Muadil mi değil mi tartışmasına hiç karışmadan rujumuzu yorumlamaya geçelim😊 Aslında ben de adını Mac muadili olarak duymuş ve bir süre gittiğim hiçbir Gratis mağazasında bulamayınca, daha da merakla arayıp, bulunca 2 tane birden almıştım. Aldığıma asla pişman olmadım. Çünkü yapısı, rengi ve kalıcılığı benden tam not aldı. Gerçi kalıcılık kısmı pastel'in ki kadar değil ama gün içerisinde uzun süre dayanıyor. Fakat tazeleme yaptıkça dudakları biraz kurutabiliyor. Yine de bittikçe almaktan vazgeçmeyeceğim rujlarımdan biri. En kötü yanı ise maalesef ambalajları. Gerçi Wet'n Wild'ın pek çok ürününde aynı sıkıntı var. Fotoğraftan da göreceğiniz gibi rujun kapağı parçalanmış durumda. Çantada taşımaya uygun değil bu yüzden. Ne zaman yanımda taşımaya kalksam kapakla ruju çantanın farklı yerlerinde buluyorum.😡 







Lr Colours ( 1 Numara ) : Yine yumuşak yapılı bir ruj daha. Sürümü oldukça kolay. Dudaktaki duruşu ıslak ya da benim değişimle bir miktar yağlı makarna yemiş gibi😊 Doğal tonlarda ıslak bitişli ruj arayışında olanların seveceği bir ruj bence. Ama ne yazık ki bununda kalıcılığı yok. Sürekli tazelemek gerekiyor.








Evet kızlar benim makyaj koleksiyonumdaki nude tonlar barındıran rujlarım bu şekilde. Umarım içlerinde hoşunuza giden tonlar bulabilmişsinizdir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder