Maybelline Fit Me!

Merhaba,
bugün sizlerle çok sevdiğim bir ürünün incelemesini yapalım mı? Başlıktan da anlaşıldığı üzere bugünkü yazımızın konusu Maybelline Fit Me Fondöten.

Benim cildimde renk eşitsizlikleri dışında gizlemek istediğim pek bir sorun olmadığı için, fondöten kullanmayı pek sevmiyorum. Genelde tercihim BB kremler oluyor. Ama, fit me' nin yeri ayrıdır bende. Yağlı ve karma ciltlerin çok severek kullandığı bu fondöteni yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. Cildime verdiği mat görüntüyü çok seviyorum.




Ürünün vaatlerinden biraz bahsedelim önce;
  • Özel pudra içeriği ile parlamayı kontrol altına alır ve gözenekleri gizler.
  • Cilt rengine ve dokusuna kusursuz uyum sağlar.
  • Doğal, mat bir görünüm verir.
Bence ürün vaatlerini tamamen yerine getiriyor. Renk eşitsizliklerimi ve gözeneklerimi mükemmel kapatırken yüzümde kalıp gibi durmuyor. Gün içerisindeki cildimde oluşan yağlanmayı kontrol altına alıyor. Yanaklarım kuru olmasına rağmen oralarda da kusursuz bir görünüm sağlıyor. İçeriğinde pudra olmasına rağmen kuru ve pul pul bir görüntü oluşturmuyor.





Ama ürünü sizlere tavsiye etmeden önce, biraz daha detaylı bir inceleme yapmak istedim. Yaptığım incelemeler sonucu maalesef içeriğinde iki farklı paraben türüne rastladım. Açıkçası ürünü alırken içeriğine bakmak aklıma gelmemişti. Önceleri bu kadar bilinçli davranmıyordum. Ürün içeriklerini kontrol etmek yerine, başkalarının tavsiyeleri olan ya da merak ettiğim ürünleri alıyordum. Son birkaç aydır çok daha sık gördüğümüz zararlı kozmetikler gibi yazıları okudukça, daha bilinçli davranmaya başladım. Artık yeni aldığım ürünlerde mutlaka içeriğine bakıyorum.




Gerçi parabenler konusunda hala net bir görüş olmamakla birlikte, yaygın olan kanser yapma riski olması yönünde. Güzelleşmek adına kansere sebep olan ürünleri kullanmayı hiç kimse istemez sanırım. Piyasa da içerikleri temiz olan ve aynı etkileri gösteren pek çok farklı marka ve ürün bulunmakta.


Bende bu fondöteni çok sevmeme rağmen tekrar almayı düşünmüyorum. Şu an aynı etkilere sahip yeni ürün arayışındayım. Bulduğum takdirde sizlerle kesinlikle paylaşacağım. Sizler de eğer böyle bir ürünü biliyorsanız bizimle paylaşırsanız sevinirim. Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder