Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Merhaba,
Bugün ki yazımızın konusu başlıktan da anlaşıldığı gibi Garnier makyaj temizleme jeli. Bu ürün, birkaç ay önce alıp 1 - 2 defa deneyip başka ürünlere geçiş yaptığım için banyo dolabında yeniden kullanılmayı bekliyordu. Neden bitirmediğimi hiç anlamadım.😯

Geçen gece makyaj temizleme pamuklarımın bittiğini görünce, ufak çaplı bir şok yaşadıktan sonra, dolapta kendisini gördüğüme çok sevindim 😊 Çünkü ilk denememde sevmiştim bu ürünü. Pratik olması da sevmemde ki en büyük nedendi. Normalde, ben makyajımı önce micellar sularla temizleyip, ardından temizleme jeli ya da köpüğü ile tüm yüzümü yıkıyorum ve ondan sonra da tonikliyorum. Ama bu ürün sayesinde micellar suyla temizleme ve yüzümü yıkama işlemini tek bir adımda yapabiliyorum. Yüz, göz ve dudak makyajınızı temizleyebildiğiniz bir ürün. Bu da farklı farklı ürünler kullanmaya üşenenler için güzel bir şey😊



Parfüm ve paraben içermemesi de güzel bir tercih nedeni. Hassas ciltlerin de kullanabileceği bir jel. Tek kötü yanı ise gözleri bir miktar yakması. Yoğun göz makyajınızı temizlerken biraz fazla gözlerinizi ovuşturduğunuzda ürün göze kaçabiliyor ve bu da gözlerin yanmasına neden oluyor. Bu nedenle çok yoğun göz makyajınız varsa, önce göz makyajı temizleme suyu ile ön temizlik yapmak bu yanmadan kurtulmanızı sağlar. Onun dışında kesinlikle kötü bir yanını göremedim. Kullanmaya devam edeceğim bir ürün kesinlikle. Özellikle seyahatlerde birden fazla ürün yanınızda taşımak yerine tek bir ürünle cildinizi temizlemek de işinizi kolaylaştıracak. Fazladan bir ürüne yer ayırmak zorunda kalmayacaksınız.

Sizler bu ürünü kullandınız mı? Sizin deneyim ve düşünceleriniz benim için önemli. Aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder