Bitenler

Biliyorsunuz bir dönem biten ürünlerimi ay ay yazıyordum. Fakat sonra uzun bir süre buna ara verdim. Daha sonra ise benim de bu tarz yazıları okumaktan keyif aldığım gibi, sizlerinde keyif aldığını görünce tekrar yazmaya karar verdim. Ama eskisi gibi ay ay yazmak yerine biriktikçe yazacağım.



Bu ara öyle çok ürün bitirememişim. Tabi bunun en büyük sebebi de yazın çok fazla seyahat etmek. Çünkü insan hem valizinde çok fazla ürün taşımak istemiyor, hem de taşısa bile evinde olduğu kadar düzenli kullanamıyor. Ne yazık ki yazın cilt bakımında da şaşmalar olabiliyor. Neyse ki sonbahar geldi ve yavaş yavaş evlerimize çekildik. Neyse sanırım lafı çok uzattım 😊 Asıl konumuza dönelim.

Domol Islak Temizlik Bezi
İlk ürünüm bir temizlik ürünü. Rossmann mağazalarında satılan Domol markasının bu ıslak mendil benzeri temizlik bezlerini sanırım daha önce görmüşsünüzdür. Bu bezlerin limonlu ve elmalı olarak 2 çeşidi var. Ben elmalısının kokusunu daha çok sevdiğimden bunu tercih ettim. Bu temizlik bezleri genel temizlik için kullanılıyor ve bence oldukça pratik bir ürün. Özellikle toz alırken büyük kolaylık sağlıyor. Ama dilerseniz mutfak, banyo ve tuvaletlerde de kullanabiliyorsunuz. Ben birkaç kere banyo lavabolarında da denedim. Hiç de fena değildi. Pakette 50 adet ürün var ve çok çabuk bitmiyor. Rossmann'a bir daha ki gittiğimde stoklu almayı planlıyorum. Eğer daha önce denemediyseniz bir tane alıp deneyin derim. Ne kadar pratik olduğunu görünce siz de benim gibi stok yapmayı düşünebilirsiniz.

Palmolive Duş Jeli ve Koleston Color Concealer

Madem mutfak, banyo dedik o zaman yine banyo ürünleriyle devam edelim. Bu sefer kişisel temizlik ürünlerinde sıra. Palmolive markasının duş jelinden başlayalım.

Ürün 500 ml. ve bu yüzden bitirmek epey uzun sürdü. İçeriğinde makademia yağı ve şakayık özleri var. Sabun içermiyor. Bu nedenle de cildinizi kurutmadan temizliyor. Fakat öyle duş sonrası yumuş yumuş bir cilt de beklemeyin. Bu konuda en iyi duş jelleri kesinlikle Le Petit Marseillais'ninkiler. Kokusu çok güzel ama duştan sonra çok uzun süre kalmıyor maalesef. Genel olarak sevdim diyebilirim. Ama bu konuda farklı ürünler kullanmayı sevdiğimden yakın zamanda tekrar almayı düşünmüyorum. Ama şöyle güzel bir indirimde denk gelirsem alırım.

Koleston Color Concealer;

Bu ürünü aslında saç boyası ararken buldum. Üzerinde yeni çıkan beyazlarınızı kademeli olarak kapatır yazdığını görünce ve saçlarım çabuk uzadığı için beyazlarım çabuk belli olduğundan güzel bir ürün gibi geldi. Eğer işe yararsa daha uzun aralıklarla dip boyası yaparım diye düşündüm.İçeriğinde argan, hindistan cevizi ve makademia yağı var.Yanlış hatırlamıyorsam 3 farklı saç tonu için farklı ürünü vardı. Ben çikolata rengini aldım.Bu ürün bildiğiniz saç kremi gibi aslında. Tek farkı ise renkli bir saç kremi olması. Yani pigmentli saç kremi.Saçınızı şampuanladıktan sonra, tıpkı saç kreminizi uygular gibi bu kremi uyguluyorsunuz. Saç kreminden farklı olarak dipten uca kadar uygulanıyor. Böylece her yıkamada biraz daha beyazlarınızı kapatmayı vaat ediyor. Fakat ne yazık ki bunu başaramıyor. Saçlarınızı çok güzel yumuşatıyor. Duştan sonra yumuşacık, ipek gibi oluyor saçlar. Ama beyazlara hiçbir faydası yok. Bir daha kesinlikle almayı düşünmüyorum. Kısacası dip boyasına mecburen devam😊



Öyle görünüyor ki bu aralar en çok saç ürünü bitirmişim. Elseve'in Mucizevi Bakım Yağını bilmeyen yoktur artık sanırım. Benim ilk çıktığı zamandan beri severek kullandığım bir yağ. Kaçıncı şişem bitti bilemiyorum. Şu ara farklı saç ürünleri kullanıyorum. Ama elimdekiler bitince mutlaka geri dönerim ona yine.

Yine çok severek kullandığım ve sanırım üçüncüsünü bitirdiğim bir saç ürününde sıra. Gratis'lerde satılan İnecto markasının saç serumu beni kendisine aşık etti diyebilirim. İlk bakışta çok küçük gibi gelse de gözüme uzun süre yetiyor ürün. Çünkü elinize çok çok az miktarda ürün alıp tüm saçınıza rahatlıkla yedirebiliyorsunuz. Duştan çıktıktan sonra saçlarımın nemini biraz alıp ardından bu serumdan az bir miktarı saçıma güzelce yedirip, saçlarımı öyle tarıyorum. Tarak adeta saçlarınızdan kayarak iniyor. İçeriğinde organik hindistan cevizi yağı var. Kuru ve yıpranmış saçlar için olan serum, elektriklenmeyi ve kabarmayı da önlüyor. Şimdiye kadar denemediyseniz mutlaka deneyin. Çok seveceğinize eminim.

Son saç ürünüm ise Rossmann'larda satılan Isana markasının saç spreyi. Normalde deniz tuzu spreyi kullanmayı seviyorum. Saç spreyleri sanki saçlarımı aşırı sertleştiriyor gibi geliyor. Ama Isana'nın bu spreyini denemek için seyahat boyunu aldım ve hiç de pişman olmadım diyebilirim. Spreyin 1 den 5 e kadar sertlik seviyesi var. Bendeki 4 numara. Ama öyle kazık gibi yapmıyor saçları. Gerçi ben zaten çok az sıkıyorum. Sadece bir kere topuzumun bozulmaması için çok sıktım. Onda da saç şeklimi iyi korudu ama aşısı sertleştirmedi. Bu ara farklı bir markanın spreyini deniyorum. Eğer beğenmezsem buna tekrar dönebilirim.


Şimdi bir sevdiğim, bir sevmediğim, bir de sevip sevmediğime emin olmadığım ürünlere geldik. 

Superdrug asetonsuz oje çıkarıcısı; oje çıkarma konusundan gayet başarılı. Tırnaklarınıza zarar vermeden ojelerinizi temizlemeyi iddia ediyor. Ama bence o kadar da zararsız değil. Başta oje çıkarmada etkili olduğu için sevmiştim. Ama zamanla tırnaklarımı ojeyi çıkarırken sanki soyuyormuş gibi hissettim. Ne zaman bu asetonla çıkarsam ojeyi tırnaklarım cansız ve soluk görünmeye başladı. O nedenle sevemedim. 

Colgate Optic White; hakkında uzun uzun yazmayacağım. Çünkü neredeyse her bitenlerimde bir tane var. Her seferinde çok sevdiğimi söylüyorum. Çünkü şimdiye kadar denediğim hiçbir macun dişlerimi bunun kadar beyazlatmayı beceremedi. Bir umut ve meraktan başka markalar denesem de arada, her zaman buna geri dönüyorum.

Isana markasının hydro booster göz kremi konusunda biraz kararsızım. Aslında blogda daha önce bu üründen bahsetmiştim. Sevmediğimi asla söyleyemem. Jelimsi bir yapıda ve göz çevresinde yağlı bir his bırakmadan güzel nemlendiriyor. Serinletici bir etkisi de var. Özellikle yazın bu serinletici etkisi çok iyi geliyor. Gözlerim hassastır çok kolay yanar ve bu krem hiç yakmadı. O konuda da başarılı bence. Kuru bir göz çevreniz varsa sevmeyebilirsiniz. Benim göz çevrem çok kuru değil ve bana verdiği nem gayet yeterli. Makyaj altında da kullanılabilen bir krem. Benim tek sorunum bir süredir göz altlarımda morarmalar oluştu ve bu krem maalesef ki bu duruma etki etmedi. O nedenle yeni ürün arayışına girdim. Şu ara başka bir markanın ürününü deniyorum bakalım ondan memnun kalacak mıyım morluklar konusunda. Kısacası göz çevrenizde koyu halka sorununuz ve aşırı kuruluk şikayetiniz de yoksa bu kremi seversiniz.

Yine uzun bir yazı oldu. Sanırım fazla gevezelik yaptım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...



2 yorum:

  1. Elseve saç yağını ve İnecto'nun saç yağını severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de gerçekten güzeller bir de eğer denemediysen inecto'nun şampuan ve saç kremini de tavsiye ederim canım ben onları da severek kullanıyorum :)

      Sil