Diadermine Hydratant Matifiant Günlük Nemlendirici Krem

Herkese merhaba,
Bugün ki konuğumuz Diadermine'nin parlamayı gideren nemlendirici kremi 😊

Eğer karma ya da yağlı bir cilde sahipseniz cildinizi nemlendirmek için ürün bulmak bazen çok zor olabiliyor. Hem cildinizi iyi nemlendirecek, hem de yağlanmasını önleyecek bir ürün bulmak gerçekten kolay olmuyor. Çoğunlukla ürünler,karma ya da yağlı ciltlere özel yazsa da, maalesef  pek işe yaramıyor. Ama sanırım en sorunlu cilt tipi de karma ciltler. Çünkü yüzünüzün T bölgesi yağlıyken, yanaklarınız kupkuru olabiliyor. Bu da nemlendirici bulmakta ekstra zorluk demek😡 

Bu sorunu ben daha önce Neutrogena'nın yağsız nemlendiricisi ile büyük ölçüde çözmüştüm. Burada daha önce o kremi uzun uzun anlatmıştım. Eğer o yazımı okumadıysanız buradan yazıya ulaşabilirsiniz. Genel olarak memnun kaldım diyebilirim. Ama çok da etkili değildi ve daha etkili bir ürün arayışındaydım. Ürün bitince de, Diadermine'nin gece ve gündüz kremlerini denemeye başladım. O kremlerle ilgili detaylı yazıma da buradan ulaşabilirsiniz. O kremleri de sevmeme rağmen gündüz kremi aradığım yağlandırmadan nemlendirmeyi başaramamıştı maalesef.



Hala arayışım sürerken   Diadermine'nin parlamayı gideren nemlendiricisini gördüm ve  bir şans vermek istedim. Ürün normal ve karma ciltlere özel. Cildin kuru kısımlarını nemlendirirken, yağlı kısımların da parlamasını önlediğini vaat ediyor. İçeriğinde E vitamini bulunan krem, cildinizi nem kaybına karşı da koruyor. Ayrıca içeriğinde UVA/UVB filtreleri bulunduğu için, cildi güneşin zararlı ışınlarından koruyarak, erken yaşlanmanın önüne geçiyor. Daha taze, temiz ve doğal bir görünüm vaatleri arasında yer alıyor. 


Benim deneyimlerim sonucu düşüncelerim ise şöyle;
  • Cildi nemlendirmesi oldukça başarılı. Kuru olan yanaklarımı gayet iyi nemlendiriyor.
  • Parlamaya karşı da oldukça etkili. Sabah cilt temizliğinden sonra uyguladığımda gün içinde T bölgemdeki parlamayı büyük ölçüde önlüyor.
  • Normal ve karma ciltlere özel dense de, bence yağlı ciltlerin de oldukça memnun kalacağı bir ürün.
  • UVA/UVB filtreleri olması kışın da, yazında kullanılabilecek bir nemlendirici olmasını sağlıyor.
  • 25 - 55 yaş arası tüm kadınların kullanabileceği bir krem.
  • Makyaj öncesi kullanıma da uygun.
  • Üründen bezelye tanesi kadar alıp tüm yüz ve boyun bölgenize uygulayabiliyorsunuz. Az miktarda ürünle yeterli nemlendirme sağlıyor. Bu da çabuk bitmeyeceği anlamına gelir.
  • Kavanoz tarzı değil de, tüpte olması da bence ekstra bir artı. Ben bu tarz ambalajları daha kullanışlı buluyorum. Hem daha hijyenik, hem de çantada da taşınabilir oluyor.
  • Tek kötü yanı ise, içeriğinde talc ve iki farklı paraben  olması.
Benim Diadermine Hydratant Matifiant Nemlendirici hakkındaki deneyim ve düşüncelerim bu şekilde. Sizler bu ürünü denediniz mi? Ürün hakkındaki görüşlerinizi ya da bu tarz kullandığınız farklı bir ürün tavsiyesini bizimle yorumlarda paylaşırsanız sevinirim. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder