Loreal Mucizevi Yağ 3'ü 1 Arada Temizleme Jeli

Herkese merhaba,
Bugün kullananların çok sevdiği, kullanmayanların ise merak ettiği bir ürünle geldim. 

Loreal 3'ü 1 arada temizleme jelinin, 3 farklı kullanım alanı var. Yüz ve gözlerde kullanılabilen, jel dese de, krem yapıda bir ürün bu. Makyaj çıkarma, günlük temizleyici  ve besleyici masaj denilen kullanım alanları var.

150 ml'lik ürünün kullanım süresi 6 ay. Düzenli kullanımla 6 aydan daha çabuk bitebilecek bir ürün. Özellikle de, 3 özelliğini de kullananlar için çabuk bitebilir. Kokusu oldukça güzel, fiyat olarak da ortalama denilebilir. Ben Bim'den 12,95 TL gibi bir fiyata almıştım. Makyaj çıkarmada oldukça başarılı, yoğun göz makyajlarını bile sorunsuz çıkarıyor. Geride ise temiz ve yumuşak bir cilt bırakıyor. Kuru ciltlerin daha çok seveceğini düşünüyorum. Özellikle tek başına cilt temizliğinde bu ürünü yağlı ya da karma ciltler pek sevmeyebilir. Çünkü krem yapıda olduğundan, yağlı bölgelerin bir süre sonra yağlanmasına neden oluyor. Ama kuru bölgelerde kesinlikle harika bir etkisi var.




Ben ürünü sadece makyaj temizlemede kullandım. Makyajımı bununla çıkardıktan sonra, bir önceki yazımda bahsettiğim temizleme jeliyle cildimi temizliyorum ve ardından da tonikleyip nemlendirici uyguluyorum. Benim gibi karma cilde sahip olanların günlük temizleyici olarak kullanımına uygun bir ürün değil.

İçeriğinde mineral yağlar, sitrik asit ve maalesef methylparaben barındırıyor. Methylparaben diğer paraben türevlerine göre daha masum  bir madde ve ürünlerin raf ömrünü uzatmak için kullanılıyor. Ama tabi bu durumda " Paraben parabendir ben cildimden uzak tutarım " diyenler olabilir. Fakat şu da var ki, hala parabenlerin tam olarak zararlı oldukları da kanıtlanmadı. Ama yine de temkinli olmak iyidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder