Neden Gezi Yazıları Yazmaya Başlıyorum?

Bugüne kadar blogumda; deneyimlediğim ürünlerin olumlu ve olumsuz etkilerini,bakım rutinlerimi ve alışverişlerimi paylaştım. Fakat düşününce benim hayatım sadece bunlardan ibaret değil ki dedim ve bundan sonra sizlere gezip gördüğüm yerleri de anlatmaya karar verdim. Çünkü bu blog sadece makyaj ya da kozmetik blogu değil, kişisel bir blog. 

Hepimizin hayatında ilgi duyduğu yapmaktan keyif aldığı pek çok aktivite var. Makyaj yapmak da benim ilgi alanlarımdan sadece biri. Ama bunun dışında gezmeyi, farklı tatlar denemeyi severim. Bunun yanında elişleri, DIY projeleri gibi pek çok ilgi alanım da var.




Bundan sonra diğer ilgi alanlarım hakkında da paylaşımlar yapıp hem beni daha çok tanımanızı, hakkımda fikir edinmenizi sağlamak, hem de farklı ilgi alanları olan birçok insana ulaşabilmek, sizlerle fikir alışverişinde olmak istiyorum.

Başlamış olduğum bu gezi yazıları tabi ki, sadece bu konuda blog yazan arkadaşlarımınki kadar detaylı ya da profesyonel olmayacaktır. Sadece gezip gördüğüm yerleri ya da beğendiğim bir restoranı, cafeyi sizlere tavsiye etmek. Orada benim ilgimi çeken şeyleri paylaşmak amacım. Bu yerler belki sizin de daha önceden gidip gördüğünüz mekanlar ya da şehirler olabilir ve bana tavsiyelerde bulunursanız tekrar yolum düştüğünde sizden  gelen önerileri de denerim( ya da önerdiğiniz yerlere de giderim). Bazen de sizlerin gitmediği bir yeri anlattığımda size de güzel bir alternatif sağlayabilirim diye düşünüyorum. Hem de bana da bir nevi anı defteri olacak bu yazı dizileri😊






Görsel alıntıdır.

2 yorum:

  1. Gezi yazılarını ben çok seviyorum. Bu yüzden kendi blog sitemde de gezi notları bölümü oluşturdum :D Sizin yazılarınızı da merakla bekliyorumm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum gezi yazılarını. Özellikle de gitmeyi planladığım yerler hakkında detaylar öğrenmek açısından oldukça faydalı oluyor. Sizin yazılarınızı da mutlaka okuyacağım.

      Sil