Gratis Alışverişim

Merhaba, yağmurlu bir cumartesi gününde ve sınav sonrası kendimi alışveriş yaparken buldum :) Ayda en az bir kere uğradığım daimi adreslerimden birine gittim yine. Çok fazla bir şey almadım. Aslında amacım alışveriş yapmak da değildi. Sadece bir göz atıp çıkacaktım. Ama her zamanki gibi ürünleri incelerken farkına varmadan ellerimin dolduğunu gördüm.

Aşağıda görmüş olduğunuz ürünleri aldım. Biraz onlardan bahsedelim bakalım neler almışım...Genel olarak baktığımda yine saçlarıma yatırım yapmışım :)



Her zaman severek kullandığım Elseve'in mucizevi bakım yağında 1 alana 1 hediye kampanyası vardı. Evdeki de bitmek üzere olduğundan stoklama yapmak iyi fikir dedim aldım 2 tane ve sadece 15.90 TL verdim. Eğer sizlerde kullanıyorsanız kampanya bitmeden bir bakın derim.

Ben bu yağla ilk tanıştığımda saçlarım yanmıştı ve bu durumdan  kurtulmaya çalışıyordum.Bir sürü yağ denemiştim ama istediğim sonuç olmuyordu. Bir gün yine saçlarım için araştırma yaparken izlemekten çok keyif aldığım bir youtuber'ın tavsiyesiyle denemeye karar verdim. Onun saçları da benimkiler gibi sarıydı ve o da yanıklarından kurtulmak için deneyip memnun kalmıştı. O günden beri severek kullanıyorum bu yağı. Hafif bir formülü olduğundan dolayı çok çabuk emiliyor ve saçlarım anında ipek gibi oluyor. Üstelik mis gibi kokusu da cabası.Gerçi ben hep sarı kapaklı olanı kullanıyorum ama bu sefer bir de mor kapaklısını denemek istedim. Üzerinde yıpranmış saçlar için olduğu yazıyor. Bakalım o da diğeri kadar iyi mi?

Diğer saç ürünü de Eda Taşpınar At Kuyruğu Şampuanı.Etkilerine bir göz attığımızda "Saçların zarar görmüş keratin yapısının onarılmasına yardımcı olarak saçlara gövde ve hacim kazandırır.Saçları kökten, uca kadar besler." diyor. Ayrıca saçları uzattığını da vadediyor. Deneyelim bakalım gerçekten de işe yarıyor mu? Bir süre deneyip sonucunu sizinle de paylaşırım. Şampuanın fiyatı 22,90 TL.

Gelelim tamamen kokusunu beğendiğim için denemek istediğim Bee Beauty Passion Vücut Peelingi'ne... İçeriğinde tatlı badem ve nar varmış. Kayısı çekirdeği tozu ile cildi ölü deriden ve fazla yağdan arındırıp, doğal bitki ekstreleri ve ölü deniz mineralleriyle nem ve vitamin sağlıyormuş. Hiç vakit kaybetmeden denemeyi düşünüyorum. Fiyatına gelince 27,90 TL.Bunun hakkında da izlenimlerimi kesinlikle paylaşacağım...

Orda yatan o şeker renkli şey ise Betty Boop Lipcolor Infinity. Aslında aynı renkten rujlarım fazlasıyla var ama yine de görünce dayanamadım bunu da aldım. Üstelik sadece 14,90 TL'di. Almasam olmazdı :) Eve gelir gelmez denedim. Sürümü biraz zor ama kalıcılığı hiç fena değil. Sürdükten sonra yemek yedim, kahve içtim ama hala çıkmadı.

Ve sonuncu üründe o görmüş olduğunuz minik kabuki fırça. Bunu da makyaj çantamda rahat taşıyabileceğim için aldım. Kendileri allık fırçasıymış. Boyu gibi fiyatıda küçücüktü. Sadece 15,90 TL.

Gratis'ten çıktıktan sonra diğer ikinci durağım watsons oldu. Ordanda 1 - 2 parça birşeyler aldım. Ama onları da bir sonraki yazımda paylaşayım zira bu yazı epey uzun oldu. Daha fazla yazıp kimseyi sıkmayalım.Şimdilik hoşçakalın bir sonra ki yazımda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder