Yine mi Kozmetik Alışverişi :O

Herkese yeniden merhaba,
Bu hafta çok sık kozmetik alışverişi yaptım sanırım.Ama denemek istediğim ürünler vardı bir de daha önce deneyip memnun kaldıklarımı da araya eklemesem olmazdı.Bu yazımda olumlu ya da olumsuz görüşlerimi anlatmayı planlamıyorum.Sadece yaptığım alışverişlerden, neler aldığımdan bahsedeceğim.Ama bir sonraki yazımda deneyip menun kalıp kalmadığım ürünlerden bahsetmeyi planlıyorum.

Evet gelelim alışverişime...



Bu alışveriş, biraz ihtiyaç biraz da meraktan yapılmış bir alışveriş.Üstte görmüş olduğunuz tüm ürünleri Cosmetica sitesinden indirimli aldım.


Yakın zamanda concealerım bittiği için yeni bir tane almayı planlıyordum.Onun içinde daha önce kullanmadığım bir markanınkini denemek istedim.Kullananların genelde memnun olduğu fakat çabuk bitmesinden şikayet ettikleri Note Full Coverage Concealer'ı denemek istedim.İçerisinde soya proteini ve argan yağı olan bu kapatıcı göz çevresini güneşten dolayı oluşabilecek lekelere karşı koruma ve cilt yaşlanma sürecini azaltıcı etkilere sahip olduğunu iddia ediyor.Üstelik paraben içermiyor.Bakalım ben de deneyince memnun kalacak mıyım?



Sıra geldi Neutrogena'nın CC Kremine. Ben yaz aylarında fondoten yerine BB kremleri kullanmayı tercih ediyorum genelde.Ama bu sefer bir CC Krem denemek istedim.Ürünün açıklamalarında "Tek adımda cildi düzeltmeye yardımcı olurken, önceden oluşmuş leke, iz gibi kusurları anında kapatır." diyor.Gerçekten işe yarayıp yaramayacağını merak ediyorum.Bu ürünü deneyip memnun kalanlar kadar kalmayanlar da çok.Yakın zamanda ben de sizlerle fikirlerimi paylaşacağım mutlaka.


Sırada Maybelline Affinitone pudra var.Bunun hakkında fazla birşey yazmaya gerek yok.Daha önceden de severek kullandığım bir pudra. Benimkinin tonu creamy beige oldukça açık bir ton.


Bu arkadaşta Golden Rose Matte Lipstick Crayon.Açıkçası Golden Rose çok sık kullandığım bir kozmetik markası değil.Ama geçenlerde Duygu Özaslan'ın bir videosunda bunlardan bahsetmesi ve çok beğendiğini söylemesi bende bir deneme isteği uyandırmıştı. Üstelik Cosmetica'da indirimde olduğunu görünce hemen bir tane aldım.Benimkinin rengi 08. Ürünün fiyatı ise indirimde 7,90 TL


Hepinizin çok iyi bildiği ve pek çoğunuzun da denediği Maybelline The Falsies Push Up Drama.Bu rimel Maybelline'in Make Up Artisti Alp KAVASOĞLU'nun da resmen aşık olduğu bir rimel. Bunun  sebebi ise Alp'in deyimiyle söyle "Bugüne kadar reklamlarda sürekli bahsedilen takma kirpik etkisine en çok yaklaşan rimel Maybelline The Falsies Push Up Drama"



Bu turuncuya yakın kırmızı rengine resmen hasta olduğum rujda Flormar Supershine Lipstick numarası 502. Rengi kadar kokusu da enfes.


Ve son olarak sevgili Cosmetica yapmış olduğum bu alışverişten dolayı bana Garnier BB kremlerin testerlarından 3 adet göndermiş.Ben daha önce bu BB kremin karma ve yağlı ciltler için olanını yazın çok severek kullanırdım.Bana gönderdikleri ise normal ciltler için olanı ve light rengi.Onları da mutlaka deneyeceğim.Cosmetica'ya da bu küçük jestinden dolayı çok teşekkür ederim.

Evet bu yazımda oldukça uzun oldu umarım okurken keyif alırsınız.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder