Watsons Alışverişim

Yeniden merhaba,
Bir önceki yazımda Gratis alışverişimi anlatırken Watsons'dan da birkaç parça birşey aldığımdan bahsetmiştim.Bugün de onları sizinle paylaşmak istiyorum.




Daha öncede bahsettiğim gibi bu alışverişim biraz saçlarıma yatırım oldu. Saçlarımı yeni kestirdim.Aslında sadece kırıklarını aldırmaya gitmiştim.Ama sağolsun kuaförler kesmeye doyamıyor.Uzatmak için uğraştığım saçlarım kısalınca da onları uzatabilmek için bakımlara ağırlık verdim.


Birçok blogger ve youtober'ın tavsiye ettiği 2 ürünü denemek istedim. Bunlardan biri Supergro. Saçlarını uzatmaya çalışan birçok youtuber en çok bu üründen bahsediyordu uzun zamandır.Ben de aldım ve hemen denemeye başladım.Üzerinde yazdığına göre 10 dakika saç diplerinize masaj yaparak uyguluyorsunuz ve yarım saat ya da 1 saat sonra saçlarınızı yıkıyorsunuz. Haftada 2 defa kullanılması gerekiyormuş. Ben de eve gelir gelmez uyguladım.Ama 1 saatten daha fazla tuttum saçımda. Ardından saçlarımı bir önceki yazımda bahsettiğim At kuyruğu şampuanıyla yıkadım.

Hazır şampuanın adı geçmişken biraz ondan bahsedeyim. Saçlarımı uzatmada işe yarar mı bilmiyorum.Ama ilk yıkamada fark ettiğim şey müthiş bir hacim veriyor saçlara. Saçlarım inanılmaz derecede kabardı. Eğer saçlarınız zaten gür ve hacimli ise bu durum hoşunuza gitmeyebilir. Normalde saçlarım boyalı olduğu için şampuandan sonra mutlaka saç kremi kullanmam gerekiyor yoksa taramak pek mümkün değil. Ama bu şampuandan sonra krem kullanmadım.Sadece duştan sonra saçlarımın nemini havlu ile alıp Elseve'in bakım yağını sürdüm ve saçlarımı kuruttum. Hiç kreme gerek olmadan saçlarım kolaylıkla tarandı.



Gelelim ikinci saç bakım ürününe. Bu da pek çoğunuzun bildiği ve hatta kulladığı organik hindistan cevizi yağı.Üzerinde "Doğal ortamda yetiştirilen hindistan cevizlerinden soğuk pres yöntemiyle elde edilen sertifikalı organik hindistan cevizi yağıdır" yazıyor. Bu ürünü ister saçınıza bakım yapmak için isterseniz de yemeklerinize kullanabiliyormuşsunuz. Ben şimdilik saçlarıma yedirmeyi düşünüyorum :) Ama henüz denemeyeceğim. Öncelikle Supergronun etkilerini gözlemlemek istiyorum. O bittikten sonra bunu deneyip izlenimlerimi paylaşırım.


Evet sıra geldi son ürünüme. Bu aralar saçlarım gibi tırnaklarım da bana küsmüş durumda. Kırılmaya ve soyulmaya başladıkları için kesmek zorunda kaldım. Bir süredir uzatamıyordum. Ben de çareyi eski dostum Kalyon'un tırnak kırılmalarına ve soyulmalarına karşı iyi gelen bakım cilasında buldum. Alır almaz da tırnaklarıma uyguladım. Bu cila kısa sürede tırnakları eski formuna kavuşturan bir ürün. Ne zaman ihtiyaç duysam hemen alırım. Eğer sizinde böyle problemleriniz varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Tırnaklarınızı güçlendiren ve sertleştiren bir ürün.Ürünlerin fiyatlarına gelince;
 Supergro 34,00 TL
Hindistan cevizi yağı 38,50 TL
Kalyon tırnak besleyici cila 5,50 TL

Bugünlük de benden bu kadar umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder