Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect (CC Krem) İncelemesi

Herkese yeniden merhaba,
Bugün yine bir ürün incelemesiyle sizlerleyim. Aslında bir hayal kırıklığı demek daha doğru olur. Günlerce pek çok youtuber tarafından reklamı yapılan ve ne hikmetse hepsinin de çok beğendiği Neutrogena CC Krem. Gerçi bir şeyin bu kadar çok reklamı yapılıp, insanların gözüne bu kadar sokuluyorsa, pek işe yaramıyordur diye düşünenlerdenim ben, ama nasıl olduysa bu ürünü denemek istedim.



Geçenlerde yapmış olduğum Cosmetica alışverişimde indirimli olarak aldığım Neutrogena CC Kremin öncelikle neler vaad ettiğinden bahsedelim daha sonra da bendeki etkilerine geçelim.



Ürün Özellikleri:

  • Neutrogena, cildi tek adımda düzeltmeye yardımcı olurken, ciltte önceden oluşmuş, leke, iz gibi kusurları anında kapatan CC Kremi geliştirdi.
  • Cildiniz anında daha pürüzsüz bir görünüm kazanır.
  • Günden güne, cildinizin makyajsız bile daha temiz ve güzel bir görünüme sahip olduğu klinik olarak kanıtlanmıştır.
Şimdi benim yorumuma gelecek olursak çok fazla acımasız olmak istemiyorum ama gerçekten ürünü hiç beğenmedim.

                                                              

  • Benim cildim çok kusurlu değildir. Sadece hafif bir kızarıklığa sahiptir.Bu kızarıklıklar da ince bir BB ya da CC kremle çok rahat kapanabilir ki yaz aylarında ben fondoten yerine bu tarz ürünler kullanırım. Ama Neutrogena CC Krem bu konuda sınıfta kaldı.Kesinlikle kapatıcılık özelliği neredeyse hiç yok.Bendeki tonu açık ton. Koyu tonu belki biraz daha iyi kapatabilir ama onunda çok turuncu olduğunu söyleyenler var.
  • Benim cildim karmadan kuruya dönük.T bölgem de en çok alnım yağlı burun ve çene bölgem daha normal.Hatta çene bölgem zaman zaman kurudur.Yanaklarım ise kışın ve mevsim geçişlerinde soyulabilecek, pul pul dökülebilecek kadar kurur. Bu ürün sadece alnımı değil yanaklarımı bile parlatan çok yağlı gösteren bir ürün. Üzerine pudra kullanmadan asla sabitlenmeyen ve çok yağlı gösteren bir CC krem.
  • Gelelim ürünün yüzde dağıtılmasına ya da dağıtılamamasına mı desem :) Ürüne haksızlık etmemek için bir çok farklı yöntem deneyerek ürünü cildime yaymaya çalışmama rağmen her zaman sonuç hüsran. Farklı boyutlarda ve yapılarda fırçalarla, parmaklarımla, ıslak ve kuru süngerlerle denememe rağmen hiç biri ürünü yeterince dağıtamıyor. Özellikle fırçalarla dağıtmaya çalıştığımda ürün fırça ile birlikte bir oraya bir buraya gidip geliyor.
  • Güç bela ürünü dağıttıktan sonra pudra ile sabitlemezsem gün boyunca her yere bulaşıyor. Sabitlenince ise özellikle yanaklarım, dudak üstüm ve çenemde pul pul bir görüntüye sebep oluyor.
  • Ayrıca gözenekleri de çok fazla belirgin hale getiriyor.
  • İyileştirici etkisini ise hiçbir zaman gözlemleme imkanım olmayacak çünkü bir daha bu ürünü kullanmayı düşünmüyorum.
Evet benim Neutrogena CC Krem hakkındaki tüm yorumlarım bunlar. Açıkçası bende mi sorun var diye düşünüp biraz farklı yorumları da incelediğimde pek çok kişinin benimle aynı sorunları yaşadığını gördüm.Bu da bana bir ders olsun diyelim her tavsiye edilen ürünü almak bazen böyle hüsrana sebep olabiliyor.Bir daha asla almayacağım bir CC krem varsa bu kesinlikle Neutrogena CC Krem.

Sizler bu ürünü denediniz mi? Ve varsa memnun kalan lütfen yorum yazsın ben mi yanlış kullanıyorum bilmek isterim. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder