Rival De Loop Revital Q10 Göz Kremi İncelemesi

Herkese yeniden merhaba,
Bugün sizlere Rival de Loop markasının göz kreminden bahsetmek istiyorum.Bu marka Rossmannın kendi markası ve pek çok cilt bakım ürününe sahip.Üstelik fiyatları da oldukça uygun.Açıkçası bu marka cilt bakımımda çok sık kullandığım bir marka değildi. Ama son alışverişimde bu göz kremine bir şans vermek istedim. 14,90 TL gibi bir fiyatı olduğu içinde çok fazla ümitli değildim kendisinden.Ama beni şaşırttığını söylemeliyim. Bundan sonra diğer ürünlerini de incelemeyi düşünüyorum.


Gelelim bahsedeceğim kreme. Ürünün adı Revital Q10. Öncelikle ürün paketinde yazanlardan, daha sonra ise benim gözlemlerimden bahsetmek istiyorum.

Ürün içeriği:

  • Her cilt tipine uygun
  • Sıkıştırıcı antiaging bakımı serumu Q10, tatlı bademden elde edilen polilit ve kolojen içerir.
  • Yaşlanma karşıtı, sıkılaştıran ve düzleştiren göz kremidir.
  • İçeriğindeki üzüm çekirdeği, mısır özü ve makadamia yağı cildinizi beslerken kurumasını önler.
  • Pantenol cildi yatıştırır ve iyileşme sürecini destekler,
  • E vitamini ışıktan kaynaklanan kırışıklıkları önler.
  • Makyaj altı olarak da kullanılabilir.
  • Lens kullananlar için uygundur, göz doktorları tarafından test edilmiştir.
  • 25 - 40 yaş arası kadınlar için uygundur.
  • Parfüm içermez.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.




Ürünün özelliklerini sıraladığımıza göre şimdi benim gözlemlerimde sıra

  • Öncelikle ürünün paketlenme şekli gayet güzel. Dar uçlu bir tüpte bulunmasından dolayı hem elinize çok fazla ürün gelmesi önlenmiş olunuyor, hem de hijyenik bir kullanım şekli oluşturuyor.
  • Nemlendirmesi orta seviyede.Eğer çok kuru bir cilde sahipseniz biraz az gelebilir.Ama benim cildim için oldukça yeterli.
  • Çabuk emilen ve yağlı bir his yaratmayan bir krem.
  • Parfüm içermemesi benim için tercih sebebi.Özellikle göz çevreme uyguladığım ürünlerin parfüm içermesinden hoşlanmıyorum.
  • Göz doktorları tarafından test edilmesi de benim için artı puan.Çünkü çok hassas gözlere sahibim.Çok kolay gözlerim sulandığı ve aktığı için göz çevreme kullandığım ürünler gözlerimin yanmasına hatta kıpkırmızı olmasına sebep olabiliyor. Ama bu kremde bunu hiç yaşamadım. Genelde göz kremlerini göz pınarına yakın uygulamayın diye uyarırlar.O zaman gözlerin sulanmasına neden olabilir denir.Ben bu kremi özellikle göz pınarlarıma kadar uygulamama rağmen hiç gözlerim sulanmadı.
  • Yaş itibariyle kırışıklıklar için önlem almam ya da var olanların ilerlemesine engel olmam gerek.Gerçi henüz kırışıklık sahibi değilim.Göz çevremde  henüz kaz ayağı denilen kırışıklıklarım yok sadece alt kirpik diplerimde hafif çizgiler var. Bu krem onlar için ne kadar işe yarar? Ya da yarar mı?Şimdilik bilemiyorum.Ama ben bu ürünü severek kullanıyorum.


Eğer sizlerde uygun fiyatlı bu tarz bir ürün arıyorsanız denemenizi öneririm. Ya da bu ürünü denediyseniz siz de ne gibi etkiler yarattığını paylaşırsanız sevinirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder